Geef je op voor het gezamenlijk tennistoernooi

Lieve tennisvrienden,

De tennisverenigingen Van Bakkeveen en Wijnjewoude organiseren, net als vorig jaar, een tennisevenement. Dit jaar zal ook de tennisvereniging van Haulerwijk aansluiten.

Zaterdag 7 september starten we met de eerste wedstrijden en zaterdag 21 september sluiten we het evenement af.

Je kan je opgeven voor de herenenkel (HE) en/of de herendubbel (HD), de damesenkel (DE) en/of de damesdubbel (DD)

Je kan je samen met een partner opgeven, maar als je geen partner hebt dan kan je je solo opgeven en proberen wij een dubbelpartner voor je te vinden.

Uiteraard proberen we de poules op niveau in te delen, zodat je waar mogelijk tegen gelijkwaardige tegenstanders speelt.

De poulewedstrijden zijn van zaterdag 7 september t/m vrijdag 20 september en worden in Wijnjewoude gespeeld.

De finaledag, zaterdag 21 september, wordt in Bakkeveen gespeeld

De contactpersonen zijn:

Namens Bakkeveen: robvanschutterhoef@gmail.com (Rob van Schutterhoef)

Namens Haulerwijk: aewnikolaas@planet.nl (Anite Nikolaas)

Namens Wijnjewoude: geertlvanderveen@gmail.com (Geert van der Veen)

Naam:…………………………………………………………

Onderdeel: ik wil deelnemen in de onderdelen: HE, HD, DE, DD

(zet een rondje rond de rubriek (-en) die je wilt doen)

Naam dubbelpartner:…………………………………….

Op de werkdagen spelen we vanaf 19.00 uur

Geef met een X aan op welke momenten je echt NIET kan spelen:

07/09 08/09 09/09 10/09 11/09 12/09 13/09 14/09 15/09 16/09 17/09 18/09 19/09 20/09 21/09
mo mo mo mo mo
mi mi mi mi mi
av av av av av

Als je alles hebt ingevuld kan je deze gegevens mailen naar één van bovenstaande mailadressen.