50 jarig jubileum

UITNODIGING

Tennisclub Dúndelle is 50 jaar jong!

In het voorjaar van 1974 was het dan zover. Na eerst 2 jaar proefdraaien werd tennisclub Dúndelle officieel opgericht. Er werd gestart op de plek waar nu het doolhof achter de Dwaler is. De oude beton banen zijn vandaag de dag nog steeds de fundering van het doolhof. Ongeveer 10 jaar later zijn de tennisbanen verplaatst naar wat nu het grote parkeerterrein is. In 2016 is het tennispark, vanwege de herinrichting van het parkeerterrein een stukje verschoven naar de bosrand en de Mjûmsterwei.

Op zaterdag 31 augustus gaan we ons jubileum vieren. Tussen 13.00 tot 18.00 uur op het tennispark aan de Mjûmsterwei in Bakkeveen.

Om er een onvergetelijk jubileumfeest van te maken doen we een oproep aan onze leden en oud leden. Ben je lid of ben je ooit lid geweest van onze tennisclub dan ben je van harte uitgenodigd. Ontmoet oude en huidige leden van de tennisvereniging en neem ook je racket mee als je het tennisspel weer wilt proberen.

Dus kom 31 augustus naar ons tennispark. Koffie/thee met wat lekkers en een drankje worden u aangeboden door de club.

Opgave is wel noodzakelijk in verband met de catering. Tot 20 augustus is dat mogelijk via : info@ltcdundelle.nl

En zegt het voort.

De jubileumcommissie.